Turundus Facebookis

Postitatud KommenteeriKategooria: Digitaalturundus, Sotsiaalmeedia

Turundus Facebookis – kuidas seda teha hästi? Sotsiaalmeedia on üks osa mitmest turunduskanalist. Facebook on midagi enamat kui lihtsalt keskkond, kus saab suhelda sõpradega või jagada huvitavat informatsiooni. Ettevõtete jaoks on see hea viis turule pääsemiseks, suheldes klientidega ja tehes samal ajal eneseturundust. Arvan, et Facebookis on vähemalt iga teine ettevõte turundamiseks kasutanud erinevaid kampaaniaid […]

Koduleht

Miks peaks koduleht olema mobiilisõbralik?

Postitatud KommenteeriKategooria: Google, Kodulehed, Nutiseadmed

Mobiilisõbralik koduleht Arvuti on hetkel Eestis populaarseim seade, millega interneti kasutatakse. See on olemas rohkem kui kolmel neljandikul inimestest. Nii süle- kui ka lauaarvutite kõrvale on viimastel aastatel suureks konkurendiks lisandunud nutitelefon, milleta enamik inimestest enam koduuksest välja ei astu. Kiire internetiühendusega saavad kiireloomulised asjad aetud väga hõlpsalt ka bussis, taksos või kohvikus, kus arvutit […]

Facebook vs Koduleht – millist lahendust eelistada?

Postitatud KommenteeriKategooria: Kodulehed

Facebook vs koduleht: kumb neist on paremaks lahenduseks teie ettevõttele, et jõuda sihtrühmani? Väikeettevõtte omanikuna on oluline teada, kuidas te kavatsete oma turunduseelarvet kulutada. Kindlasti küsite endilt: miks koduleht on vajalik, kui mul on Facebook? Sotsiaalmeedias on võimalik jõuda paljude inimesteni, kuid kas just nende õigeteni. Vajalikud reklaami tööriistad on sotsiaalmeedia kanalites, näiteks Facebookis on […]

Turundus läbi Facebook Messengeri

Postitatud KommenteeriKategooria: Digitaalturundus

Messengeri turundus on saanud üha populaarsemaks. Võib öelda, et kogu maailma ettevõtjate seas, pole vahet, millist valdkonda esindad või mis nišši kasutad. Facebook Messengeri saab kasutada mitmel viisil. Näiteks saate suhelda oma klientidega, pakkuda neile abi, vastata küsimustele ning saata erinevaid pakkumisi. Messenger on midagi rohkemat kui ainult tööriist. Forbes toob välja, et järgmise kahe […]

Wordpress

WordPress 5.0 – mida oodata?

Postitatud KommenteeriKategooria: Kodulehed

Juba eelmisel aastal räägiti väga olulisest uudisest, mis mõjutab nii sind kui ka kõiki teisi WordPressi kasutajaid – tulemas on WordPress 5.0. Miljonid inimesed maailmas kasutavad tasuta platvormi nimega WordPress. Suur platvormi värskendus nõuab kindlasti hetkelise lahenduse ülevaatamist või vana veebi uuendamist. Suurimaks uuenduseks on uus moodul nimega Gutenberg, millest on allpool juttu. See pole […]

Google analytics

Milleks meile Google Analytics?

Postitatud KommenteeriKategooria: Digitaalturundus, Google

Kas sina tead, kui palju otsinguid tehakse Google keskkonnas ühe päeva jooksul? Praegusel ajastul on firma näoks tema Facebooki lehel olev “meeldimiste” arv. See kõik on väga loogiline ja arusaadav. Üha rohkem kolivad inimesed oma ettevõte näo Facebooki just selle tõttu, et piltlikult on neile jäänud mulje, et seal on justkui rohkem inimesi. Facebooki kasutab […]

sotsiaalmeedia

Kas teie koduleht on mobiilisõbralik?

Postitatud KommenteeriKategooria: Nutiseadmed

Eestis on hetkel populaarseim seade interneti kasutamiseks arvuti. Üle 3/4 inimestest on see olemas. Viimastel aastatel on nii süle- kui lauaarvutite kõrvale tulnud suur konkurent – nutitelefon. Telefon on see, milleta pea keegi enam kodu uksest välja ei astu. Tänu kiirele interneti ühendusele saavad kiireloomulised asjad aetud väga hõlpsalt ka bussis, taksos või kohvikus, kus arvutit […]

Digitaalturundus ja autorevolutsioon

Postitatud KommenteeriKategooria: Digitaalturundus

Tere tulemast, armas lugeja! See postitus saab olema esimene paljudest digitaalturunduse alal. Valisin esimeseks postituseks pisut loovama teema, mida püüan ka järgnevatel kordadel hoida, selleks versiooniks sai täna digitaalturunduse ja automaailma ühised jooned. Need on kaks äärmust, mis esmapilgul tunduvad täiesti erinevad, kuid oma sisult on küllaltki sarnased, nii praegu kui ka ajaloos. Esmalt mainiks […]