Facebook vs Koduleht – millist lahendust eelistada?

Postitatud Kategooria: Kodulehed

Facebook vs koduleht: kumb neist on paremaks lahenduseks teie ettevõttele, et jõuda sihtrühmani?

Väikeettevõtte omanikuna on oluline teada, kuidas te kavatsete oma turunduseelarvet kulutada. Kindlasti küsite endilt: miks koduleht on vajalik, kui mul on Facebook? Sotsiaalmeedias on võimalik jõuda paljude inimesteni, kuid kas just nende õigeteni. Vajalikud reklaami tööriistad on sotsiaalmeedia kanalites, näiteks Facebookis on need juba sisse ehitatud, ühendage oma andmed ja saatke need massidesse. Aga kas see on teie jaoks parim lahendus?

WordPressi SEO konsultandi ja eksperdi Rebecca Gilli sõnul ütlevad inimesed, et nad ei vaja veebisaiti, sest neil on Facebooki leht. Seepeale on aga Rebecca Gilli vastus neile järgmine: „Teil pole Facebooki lehte, vaid Facebookil on oma nimega leht.“

Facebook on ainult üks mitmest viisist, kuidas jõuda oma klientideni, kuid selle sisu ei tohiks keskenduda ainult tootele või teenuse reklaamile. Oluline on vahele paisata harivat ja huvitavat sisu, mis inimest inspireeriks. Inimene hindab, et annate neile midagi ja läbi selle loote kliendile väärtuse.

 

Looge koduleht eesmärgiga

Ettevõtete jaoks on Facebookil ja kodulehel välja kujunenud konkreetsed rollid, mis on suureks abiks brändi ülesehitamisel. Mõelge kindlasti oma eesmärkidele, et välja selgitada, kas koduleht või Facebook on parim variant klientideni jõudmiseks.

Oluline on tõsta kodulehele külastatavust, et kliendid saaksid õppida ettevõtet tundma, usaldama ja seejärel võtavad nad juba teiega ise ühendust. Teie sotsiaalsemeedia platvormid ja e-posti kampaaniad on üks väike osa eesmärkideni jõudmiseks, kuid alati need ei tööta. Isegi kui töötavad, siis ainult sellepärast, et loositakse välja midagi huvitavat, kuid see töötab ainult kampaania hetkel ning pärast seda on need sajad inimesed kadunud.

Kuigi Facebook on ideaalne värskete väljavaadete leidmiseks, ei paku see kõike, mida on vaja müügi lõpule viimiseks. Ideaalis soovite motiveerida oma Facebooki jälgijaid, et nad külastaksid teie kodulehte ja kontakti hoidmiseks end registreeriksid. Niisiis, kuidas saab neid oma e-posti aadressidega jagada? – Loo köitev pilt, mis motiveeriks neid registreeruma. Kui teie ettevõttel on pikk müügitsükkel, peaks teie veebiturunduse strateegia sisaldama mitmekülgset sisu. Ideaalis peaks teie veebileht toimima koos kõigi veebiturunduse tegevustega. Kasutage sotsiaalseid kanaleid, kuid hoidke neid veebisaitide ja e-posti uudiskirjade kaudu.

 

Teie olete oma kodulehe peremees

Kui omate kodulehte, siis on teil selle üle täielik kontroll. Saate otsustada, millist sisu soovite luua, kuidas seda kuvatakse ja milliseid tooteid/teenuseid pakute.

Sotsiaalmeediaplatvormidel on teil piiratud kujundus: peate lähtuma nende teenusetingimustest ja sellest, kuidas luua oma sisu. Kui postitate midagi, mis ei lähe kokku reeglitega, võib väga lihtsalt teie sisu kaduda.

Kui olete oma veebilehe üles ehitanud, ei saa keegi seda teilt ära võtta. Ainult teie ise olete selle omanik.

 

Põhjused, miks eelistada kodulehte

Koduleht on koht, kuhu on võimalik koguda erinevat informatsiooni, tõsta külastatavust ja teenida kasumit – see on teie ettevõtte põhiline digitaalne keskus.

Mõelge järgmistele küsimustele ja nende vastustele.

Mis juhtuks siis, kui Facebooki sõnul rikkusite reegleid? – Kaotaksite oma lehe ja kõik, mille olete ülesehitanud. Google aga ei võta teie domeeninime ära. Kui kasutasite otsingutulemustes kõrgemale jõudmiseks SEO-trikke, siis võidakse teid lükata tahapoole, kuid teil on alati võimalus uuesti üles tõusta. Facebook aga sellist lahendust ei paku.

Kui palju teate Facebooki kontaktide kohta? Kas teate, kuidas jõuda nendeni e-posti või telefoni teel? – Te ei saa muud isiklikku teavet, kui nimi ja link nende isiklikule profiilile. Selle informatsiooni põhjal ei saa palju teha. Kodulehel on aga võimalus kasvatada oma andmebaasi ja öösel rahulikult magada, teades, et olenemata sellest, mis teie kodulehel juhtub, on need kontaktid teil alles.

Kindlasti aitavad sponsoreeritud postitused teil jõuda inimesteni, kuid kui hästi ikkagi toimivad Facebooki kampaaniad? Konkreetsete vaatajaskondade, kampaaniate ja eesmärkide sihtlehtede loomine on palju keerukam. Kodulehel on rohkem võimalusi, et jõuda uute klientideni ja seeläbi tõsta oma kasumit.

 

Kodulehe analüütika

Google Analytics aitab anda rohket teavet oma klientide, külastatavate lehtede, aja ning lehe kohta, mida külastajad teie saidil leiavad ja veelgi enamat. Facebook aga näitab ainult seda, kui paljud inimesed teie lehe või teie postitused meeldivaks märgivad.

Kas Facebook siiski suudab asendada kodulehte? – Kindlasti mitte! Facebook on ainult üks abivahend, mis aitab teil jõuda potentsiaalsete klientideni, kuid see võib töötada koos kodulehega.

 

Kui Teil tekib küsimusi või huvi kodulehtede valmistamise või turunduse kohta, siis võtke meiega ühendust ja leiame lahenduse!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga