Google analytics

Milleks meile Google Analytics?

Postitatud Kategooria: Digitaalturundus, Google

Kas sina tead, kui palju otsinguid tehakse Google keskkonnas ühe päeva jooksul?

Praegusel ajastul on firma näoks tema Facebooki lehel olev “meeldimiste” arv. See kõik on väga loogiline ja arusaadav. Üha rohkem kolivad inimesed oma ettevõte näo Facebooki just selle tõttu, et piltlikult on neile jäänud mulje, et seal on justkui rohkem inimesi. Facebooki kasutab tõesti väga palju inimesi iga päev, kuid keegi ei mõtle selle peale, kui palju erinevaid Google otsinguid inimesed üle maailma igapäevaselt sooritavad. Internetist otsitakse informatsiooni  ligi 3.5 miljardit korda AINULT ÜHES päevas. See teeb 40 000 otsingut sekundis. Päris palju, jah? Facebooki seevastu aga kasutab 1.37 miljardit inimest, kes ei pruugi seda kasutada ainult oma uudisvoo uurimisega vaid lihtsalt sõpradega vestlemiseks.

Meie soovitused

Enne kardinaalsete muudatuste tegemist soovitame meie kindlasti esialgu kasutada Analytics’i poolt pakutavat võimalust kaardistada ära probleemid ja positiivsed küljed, mis teie praegusel kodulehel on. Iga lehekülg peab olema kui mõni toidupilt, mis tekitab meis isu. See tähendab seda, et mis tahes teie poolt pakutavale leheküljele potentsiaalne klient satub, peab olema ahvatlust tekitav ning väga kergesti haaratav. Te võite pakkuda turu kõige kvaliteetsemat ja parima hinnaga toodet või teenust, kuid kui kodulehekülg ei tekita kliendis huvi, või mis veel hullem, pakub esmapilgul vale informatsiooni. Klient lahkub teie leheküljelt sama kiiresti, kui ta sinna sattus. Tänu Google Analytics poolt pakutavale “külastuse põrkemäära” teenusele saame koheselt kindlaks määrata, kui suur hulk külastajaid teie kodulehelt koheselt lahkub.

Google teab kõike!

Tänu kogu sellele suurele informatsiooni mahule, mida Google meie kohta teab, on võimalus valmistada just teie ettevõtte jaoks kõige efektiivsem reklaam ja mis kõige tähtsam – suunata see õige sihtrühmani. Kas olete vahel mõelnud, et miks ja kuidas satuvad minu uudisvoo vahele just need reklaamid, mille kohta ma olen vahetult uurinud või on suunatud just minu vanuses olevatele inimestele? Soovitan kõigil tutvuda enda profiiliga, mis on meie kohta loodud, kasutades iga klikki, mida me internetis teeme. Tegemist on väga üllatava sisuga. Isegi, kui Google annab meile võimaluse informatsiooni kustutada ja muuta, siis enda profiili vaadates ei taha sealt mitte midagi kustutada ega juurde lisada. Tegemist on just selle sisuga, mida ma ootangi, et internet mulle pakuks.

  1. Milline on sinu profiil läbi Google silmade? Sellega saad tutvuda siin.
  2. Kas sa ise mäletad, kus sa hiljuti käinud oled või millise kiirusega punktist A punkti B jõudsid? Seda kontrolli siin.
  3. Väga oluline on teada, millised seadmed kasutavad sinu Google kontot.
  4. Google teab ka sinu huvisid. Seda kõike läbi erinevate päringute, mille oled otsinguribale sisestanud. Sellega saad tutvuda siin.
  5. Kindlasti on sinu nutitelefonis mõni mäng või muu vajalik rakendus. Suurem osa neist vajavad eelnevaks registreerimiseks kas Google või Facebooki kaudu sisse logimist. Vaata, millised rakendused kasutavad sinu Google aadressi.
  6. Selleks, et kõik need andmed ka enda seadmesse saada ja alles jätta, annab väga hea võimaluse kogu see informatsioon alla laadida.

Järgmise korrani!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga