Sotsiaalmeedia kui soodne vahend reklaamiks ja otsene suhtlus klientidega

Algselt olid sotsiaalmeediakanalid nagu Facebook ja Instagram mõeldud pelgalt ajaveetmiseks ning sõpradega suhtlemiseks. Tänaseks pole see enam ammu selline. Need ja paljud teised kanalid on võtnud suure osa reklaamist enda alla. Esiteks see on odavam kui teles või mõnes prestiižses ajalehes ning jõuab see tänases olukorras palju suurema hulga inimesteni. Sellest olukorrast tekib kohe probleem. Suurem osa on sellega kursis, et Facebookis on ennast odav ja mugav reklaamida kuid paljudel puuduvad oskused seal midagi suurt korda saata. Facebook on koht, kus on võimalus inimestega suhelda, vajadusel nendega ka privaatses vestluses rääkida. Enam ei piisa suures kirjas reklaamist “OSTA MIND”. Klient peab tundma ennast isiklikult puudutatuna.

Kõik sotsiaalmeediakanalid ei ole kui üks suur meri, kus kõik laevad sõidavad üht rada mööda. Igal kanalil on omad miinused/plussid, kõike ei saa panna ühte patta. Pigem on need kui kõik pealtnäha eraldi järved, kuid samas jõgedega teineteisega ühenduses. Selle all pean ma silmas seda, et iga kanal vajab isemoodi sisu. Igal platvormil on erinev kasutajaskond, kes tahab näha just neile suunatud sisu. Meie kollektiiv katab ära pea iga sihtgrupi, mis annab meile võimaluse reklaamida teie sisu igal pool. Hoolitseme iga teie kliendi eest nagu oleksid nad meie kliendid. Lähtudes oma sotsiaalmeedia strateegias läbitöötatud lahendustest jõuame iga inimeseni, kes on vähemalt ühe korragi mõelnud mõne teie teenuse hankimise peale, ning teeme teie kanalite külastamise võimalikult mugavaks, meeldivaks ja mis kõige tähtsam, meeldejäävaks.

Facebook

  • Facebooki kampaaniate loomine
  • Reklaamide sihtimine ja analüüs Facebook Pixeli abil. Facebook Pixel mõõdab kodulehel toimuvat ja saadab kogutud andmed tagasi Facebook-i
  • Reklaamide loomine vastavalt sihtrühmadele
  • Toodete müük

Instagram

  • Kampaaniate loomine
  • Väärtuse loomine klientidele läbi piltide
  • Toodete piltide tegemine ja nende müümine Instagramis
  • Toodete kasutamise õpetused piltide ja videote abil

Twitter

  • Asjakohaste säutsude loomine
  • Suhtlemine teiste kasutajatega ehk klientidega

Pinterest

  • Korrektse väljanägemisega konto loomine
  • Kliendisuhtlus, et inimesed teie pilte jagaksid

LinkedIn

  • Professionaalse profiili loomine
  • Business to Business suhtlus
  • Uute töötajate otsimine läbi LinkedIn-i