Strateegia jõudmaks kliendini mööda õiget rada

Strateegiliselt kõige kasulikuma plaani koostamiseks on tähtsaim teada, kes on sinu sihtgrupp. Kes on sinu klient? Kellele sa oma toodet müüd? Kui see punkt on vahele jäänud, siis pole probleemi kuna meie valduses on kõikvõimas sotsiaalmeedia, mis lubab teha igasuguseid erinevaid uuringuid.

Tsiteerides ameerika kirjaniku ja koolitajat Dale Carnegie: “Mulle isiklikult meeldivad maasikad koos vahukoorega, aga kalad millegi pärast eelistavad usse. Seega, kui ma kalale lähen, siis esmalt mõtlen, mida nemad tahavad, mitte mida mina eelistan.” Klientidega suhtlemisel tuleb seda meeles pidada. Tuleb mõelda kui klient, mitte teenusepakkuja.

Sihtgrupi määramine

  • Kasutades vastavalt vajadusele erinevaid sotsiaalmeediakanaleid
  • Vastavalt sihtgrupile ka vastav turunduskanal
  • Sihtgrupi testimine erinevate reklaamidega

Google analytics

  • Annab tagasiside lehe külastajate kohta
  • Kuidas klient jõudis sinuni
  • Teeb sihtgrupi määramise väga lihtsaks
  • Edaspidi statistika lehe külastuste kohta

Google “Minu ettevõte”

  • Googles hõlpsalt nähtav
  • Võimalus mõne klikiga leida ettevõtte asukoht, lahtiolekuajad ja muu tähtsam info

Google märksõnad

  • Ajakohane sõnade valik
  • Sõnade valik vastavalt trendidele
  • Sõnade valik vastavalt asukohale

Kliendi  vajaduste määramine

  • Veebileht
    • Blogi (audiovisuaalne, video või kirjalik)
    • Kohese kontakti loomise (e-kirja saatmine, helistamine) võimaldamine
  • Sotsiaalmeeida
    • Facebook – kõige laiema spektriga. Sotsiaalmeediakanalitest üks kasutatavamaid, mis annab võimaluse jõuda väga paljude inimesteni
    • Twitter – tekstipõhine, hea viis, kus lühidalt firma uudiseid edastada
    • Instagram – pildid/videod. Hea viis kuidas firma nooruslikkust näidata