Turundus läbi Facebook Messengeri

Postitatud Kategooria: Digitaalturundus

Messengeri turundus on saanud üha populaarsemaks. Võib öelda, et kogu maailma ettevõtjate seas, pole vahet, millist valdkonda esindad või mis nišši kasutad. Facebook Messengeri saab kasutada mitmel viisil. Näiteks saate suhelda oma klientidega, pakkuda neile abi, vastata küsimustele ning saata erinevaid pakkumisi. Messenger on midagi rohkemat kui ainult tööriist.

Forbes toob välja, et järgmise kahe aasta jooksul toimub 85 protsenti kliendisuhetest erinevate sotsiaalmeediakanalite kaudu. See näitab, et digitaalne maailm võtab võimust, inimesed käivad vähem väljas, tellivad koju süüa ning saavad peamise ja põhilise informatsiooni ettevõtte sotsiaalmeediakanalitest. Antud rakenduses ei pakuta enam mitte ainult klienditeenindust, vaid ettevõtted proovivad seeläbi ka oma sihtgrupini jõuda, et tuua uusi kliente.

 

Mis on Facebook Messenger ja miks peaksid ka sina seda kasutama?

2011. aasta augustis pani Facebook käiku kiirsõnumite funktsiooni, mis aitab inimestel mugavalt suhelda läbi rakenduse. Sõnumside klientidega on üsna uus turundusvahend, mille trend kasvab veelgi. Ettevõtted saavad kliendiga suhelda ja leida oma sihtgrupi. Kuid miks ikkagi Facebook Messenger on üks parimaid turunduskampaania vahendeid sotsiaalmeedias? Selle vastuseks on 1,3 miljardit aktiivset kasutajat ühes kuus.

Lisaks lihtsale teksti saatmisele, on Facebook Messengeri eeliseks veel mitmed erinevad funktsioonid:

  • kiirsõnumid;
  • piltide/videote jagamine;
  • grupivestlused;
  • võimalus salvestada häälsõnumeid;
  • videokõne;
  • raha saatmine;
  • mängude mängimine;
  • oma asukoha jagamine.

Rakendust on lihtne kasutada, logides sisse https://www.messenger.com või avades selle Facebook.com lehel. Pole vahet, kumba võimalust kasutada, sest platvorm on sama. Samuti saate selle allalaadida Androidi ja iOS-i mobiilirakendusest.

Kui olete jõudnud siia ja mõtlete, et Facebook Messengeri turundus on Teie ettevõtte jaoks mõeldav või lausa järgmine suur samm, kuid paraku ei tea, kuidas seda kasutada, siis järgnevalt anname Teile nõuandeid, mida saate juba täna kasutama hakata.

 

Turundus

Meiliturunduse alternatiivina saate kasutada Messengeri kui üks ühele suhtlust. Otsesuhtlus kliendiga on parim viis selleks. Sotsiaalmeedia turundusega saate pakkuda klientidele mitmeid lisaväärtusi, suheldes inimene inimesega. Kuna inimesed on sotsiaalmeedias aktiivsed, siis nad näevad alati sinu sõnumit.

Meiliturundus ei pruugi kunagi kaduda. Toome välja eelised, mida Facebook Messenger pakub:

  • sihtrühmaga on lihtsam ja kiirem suhelda;
  • ettevõtte kliendid tunnevad, et saavad rohkem personaalset tähelepanu;
  • muutused võivad tabada inimesi kiiremini ja on rohkem nähtavad, kui meiliturunduses, kus enamus sõnumeid läheb rämpsposti.

Sõnum peab olema inimestele arusaadav ja lihtne. Mida vähem teksti, seda parem. Keskenduge rohkem sõnumile, mida soovite edasi anda.

 

Reklaamimine

Facebook Messengeri kaudu saate luua reklaame, mis on loodud sõnumiteenuse jaoks. See on kanal, kus ettevõtted saavad kasutada sisulist reklaami uute klientide leidmiseks või oma teenuse/toote arendamiseks.

Reklaami tehes soovite, et kliendid hakkaksid Teiega suhtlema. Selleks, et nad seda teeksid, peaksid neid kaasama oma ettevõtte tegevusse: küsima teenustelt ja toodetelt tagasisidet ning pakkuma neile midagi ka vastutasuks. Reklaamid võimaldavad kasutajatel Teie reklaame näha. Kui see neile huvi pakub ja meeldib, siis alustavad nad Teiega suhtlust ise.

Aga ikkagi, kuidas see erineb tavalisest Facebooki reklaamist? Oluline on see, et te ei saadaks inimesi Facebookist välja, vaid suunaksite nad Teiega ühendust võtma.

Kasutada saab järgmisi Messengeri reklaami tüüpe:

  • sihtreklaamid;
  • sponsoreeritud sõnumid;
  • kodulehekülje reklaamid.

Need reklaamid on mõeldud inimestega vestlemiseks, kaasates neid rääkima ja lõpetada müügiga.

 

Kuidas jõuaks sinu loodav sisu rohkemate inimesteni?

Facebook Messenger on oluline koht, kuhu oma sisu postitada. Kuigi meiliturundus on sihtgrupi jaoks kõige enam kasutatavam turundusviis, siis Facebook Messengeris on postituste avamise protsent ja postitusele vajutamise määr suurem, kuna enamus meiliturunduse sõnumeid lähevad rämpsposti.

Meie soovitame kasutada Messengeri turundamise jaoks ChatBot’i nimega Manychat,mis aitab sisu edastada, turundada, müüa ja inimestega suhelda.

 

Hakka suhtlema oma jälgijatega

Kui keegi jätab teie postituse alla kommentaari, siis tänage teda kommentaari eest. Ärge kartke eksida. Suhtlemine võõraste inimestega võib olla hirmuäratav, kuid mõelge temast kui sõbrast ja tulevasest potentsiaalsest kliendist või partnerist.

Kui inimesed Teile kirjutavad, siis vastake neile esimesel võimalusel ja tänage kirja eest. Ärge kirjutage vastuseks midagi pikka, vaid pigem lühike ja arusaadavam sõnum.

Selleks, et muuta vastamine veelgi tõhusamaks, on võimalus lisada robotid Teie eest vastama. See aitab ettevõttel kiiremini jõuda oma eesmärkideni. Kindlasti kombineerida automatiseeritud sõnumid ja käsitsi suhtlemine, kuna siis ei teki klientidel robotiga rääkimise tunnet.

 

Milline näeb välja Messengeri turunduse tulevik?

Iga turundusvahend areneb ja seda teeb ka Messengeri turundus. Üha rohkem vestlusi toimub mobiiliseadmetes ja sellepärast on oluline, et platvormid oleks mobiilisõbralikud, kaasaarvatud ka Teie koduleht.

Kuna tehnoloogia areneb iga päevaga ja muutub üha targemaks, siis muutuvad ka inimesed targemaks. Nad hakkavad ootama Teilt rohkem kui tavaliselt – küsivad erinevaid spetsiifilisi küsimusi, oodates põhjalikke vastuseid.

Tuletage endale meelde, et Teie olete inimene, kes teab oma ettevõttest kõige rohkem – näidake seda ka inimestele. See annab klientidele kindlustunde ning suurema tõenäosusega vaatavad ning uurivaid nad Teie tooteid ja teenuseid.

Kui te ei kasuta veel Facebook Messengeri turundamise eesmärgil, siis soovitame hakata seda kasutama. Samuti ei ole oluline, kas olete väike, keskmine, suur ettevõtja või alles alustav ettevõtja – Facebook Messenger on teie turundusstrateegia uueks suunaks, et jõuda rohkemate inimesteni ja kasvatada seeläbi kliendibaasi ja müügitulemusi.

Kui soovite digitaalturunduse kohta rohkem informatsiooni saada, siis võtke meiega ühendust!

Oleme seal, kus on inimesed!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga